Bildduellen

Bildduellen ingår inte i klubbmästerskapet. Oftast avgörs bildduellen på decembermötet.

I bildduellen får varje medlem delta med två bilder, valfritt tema. Inget krav på att bilden ej är äldre än två år, men visst är det väl roligare med nytagna bilder?

Under tävlingen ställs två bilder mot varandra och mötesdeltagarna röstar, med handuppräckning, på den bild som man gillar bäst. Den bild som får flest röster går vidare till nästa omgång.

Så fortsätter vi tills endast en bild återstår, vinnarbilden!

Du skickar in bilder till bildduellen på samma sätt som till klubbmästerskapet, men märk bilderna med ditt namn och "bildduellen-1" respektive "bildduellen-2".

I samband med att du skickar in bilder till tävlingen så samtycker du enligt GDPR (General Data Protection Regulation) till att bilderna får publiceras på Lidingö Fotoklubbs hemsida, Fotogallerier. Om inte, så måste detta meddelas i samband med insändandet av bilden/-ern

Våra sponsorer

thumbnail_cr-logo_tagline.jpg               MAXStrom.jpg              SP_LOGO_K_RGB.png                BGA fotobutik logo Allt for dina vaggar               konstexpo