Månadsmöte - 31 januari - årsmöte, årets bild, årets gatufotograf samt C-H Segerfeldt - "5 steg mot bättre gatufoto"

Foto: Eva Neveling

Det roliga med att gå på gatan
Alla är vi gatufotografer – vi vet bara inte om det ännu. Ungefär så vill C-H Segerfeldt sammanfatta det roligaste han vet med foto. Tio av medlemmarna i klubbens gatufotogrupp bidrar med bilder som C-H presenterar och kommenterar i sin föreläsning på årsmötet: ”5 steg mot bättre gatufoto”. Det är fem små steg som C-H lovar ska ge både inspiration och glädje för ditt fortsatta fotograferande. Efter bildföredraget kommer vi att rösta fram "Årets gatufotograf".

Men vi inleder med årsmöte och gemensam röstning om "Årets bild".

Välkomna!